عشاق

بیا تو جالبه

عشاق

بیا تو جالبه

رفتن

دلم یه یار همزبون می خواد

غی عشق جاویدان می خواد

دلم می خواد بشم خود خدا

تا که از همه دنیا بشم رها

دلم یه آشیون می خواد

یه جای دنج و امن می خواد

دلم می خواد برم به آسمون

بشم همراه پرنده های خوش زبون

می خوام برم اون دور دورا

تا که پنهان بشم از چشمها

شاید با رفتنم کسی دل آزرده شه

یا اینکه از نبودنم دلتنگ صدام شه

اما چه کنم روزگاره

برای من رفتن تنها راهکاره

تسلیت

باز هم یک فاجعه دیگه

دیشب ساعت 11 اتومبیل آقای مسعود استیلی

در میدان فرهنگ تصادف می کنند و ایشان برای همیشه

از بین ما می روند .

مشعود برادر حمید استیلی بازیکن خوب فوتبال کشور ماست


 

اینم عکس مسعود استیلی


تولدم مبارک

بالاخره تولدم رسید . تولدم مبارک . امروز خیلی باحال بود
با دوست پسرم رفتم بیرون دو تامون رنگی شدیم .
خلاصه روز به یاد  ماندنی شد . ناهار هم رفتیم رستوران نادر واقع در میدان کاج
عصر هم که نگید مامان اینا یک کیک باحال گرفته بودن جاتون خالی
امروز شد 25 سالم اما نمیدونم چند سال دیگه عمر می کنم امیدوارم سال دیگه
هم بتونم تو وبلاگم بگم که 26 ساله شدم

بار هم تبریک

باز هم تبریک میگم به همه دوستان عزیزم  

انشالهه سالی پر از خوشی و برکت برای همه شما باشه  

خوشحالم چون بعد ۱ ماه و نیم خواهر عزیزمو فردا میبینم  

تو عید منو از یادتون نبرید . منم به یاد شما دوشتان گلم هستم .