عشاق

بیا تو جالبه

عشاق

بیا تو جالبه

تو

بچه ها یک شعر گفتم به نام تو  

می خوام نظر بدینااااااا  

ببینید استعدادم چه طوره  

  

تو  

دلم می خواد سر در گریبیان فرو برم به یاد تو گریه کنم  

دلم می خواد خاطراتو مرور کنم تا وجودتو باور کنم .

نظرات 3 + ارسال نظر
leyla سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.arayeshgar-leyla.mihanblog.com/

سلام عزیزم
وبلاگ جالبی داری
خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنیم
اگه خواستی منو با نام وبلاگ مد و آرایش لیلا لینکم کن و بهم بگو با چه نامی لینکت کنم[گل][قلب]

رضا جونت سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

امیدوارم هرروز شعرات قشنگتر بشه خیلی خوش ذوقی عزیزم

amin سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

دلم می خواد نظر بدم
نظرمو باور کنید
خیلی عالی بود به خدا
قشنگتر از این نمی شد
......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد